Erfarenheter från Dnstrading.se?

zovix Maskinbefäl
22 februari 2008 · 1 038 Inlägg

Hej

Är det någon som har erfarenhet att handla där i från?

Är det snabb leverans? Hur är passformen på grejerna?

/Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...
Mitsubishi Galant "4x4 Race edition" (1993)
Cloudsurfer Hårdrockare - Ärkemupp.
23 februari 2008 · 270 Inlägg

Har en polare som beställt därifrån innan, bra passform tycker jag.

Jag och samma polare beställde därifrån för några dagar sedan, kommer inte ihåg leveranstiden men de får tydligen in nya prylar varje månadsskifte.

Zack de la Rocha @ Rock Am Ring: Anybody else than me that thinks that President Bush should be executed?
What? The land of the free? Whoever told you that is your enemy!
zovix Maskinbefäl
28 februari 2008 · 1 038 Inlägg

Nu har jag beställt en front därifrån, skriver och berättar mina erfarenheter.

/Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...
Mitsubishi Galant "4x4 Race edition" (1993)
Tigerofsweden
28 februari 2008 · 1 231 Inlägg

min kusse beställe därifrån för ett bra tag sen , allt gick bra o han hade tur att passformen va ENORMT bra smile

HyperSonica Amor Patriae Nostra Lex
28 februari 2008 · 2 258 Inlägg

Jag kan inte säga nått annat än bra saker... har beställt där ifrån.. han sa att det skulle vara 14 dagars leveranstid.. pga att de inte hade sakerna hemma... det tog 12 dagar, så det är bara positivt smile
Hade även bra kontakt med han/dem.. väldigt trevliga oxå smile

Vad det gäller passform så va de MVG++++ Behövde inte fila till nått... bara lacka o trycka på smile

Senast redigerat av HyperSonica (28 februari 2008)

Sump Runk Rätt O Slätt!
LillNaisarn
28 februari 2008 ·

Finishen tycks det inte vara ngt större fel på det jag köpt av dom, det enda negativa var att dom var otroligt sega på att skicka även fast varan fanns i lager samt att dom ljög om att dom redan skickat fast dom skickade varan några dagar senare (Kunde se det via koli nummret).

Dock helt klart bra företag annars, om jag hittar ngt mer intressant som dom säljer kommer jag då köpa igen.

Decibel
29 februari 2008 · 2 911 Inlägg

Köpt en hel del där jag också, billigt som fasiken om man behöver grejjer. Däremot har jag aldrig monterat deras grejjer rakt på en bil utan det har kapats ner och byggts om, så jag kan inte säga nåt om passform.

Ytfinishen är den bästa jag sett hittils iaf, inte mycket slipning behövdes.

Sylwe
29 februari 2008 · 143 Inlägg

paketet till saab 9-3 hade inga fästen så man fick bygga själv.annars var passformen helt ok
med tanke på priset så kan man ju inte gnälla alllt för mycket

With bloody hands i cant deny
BMW 320i cabriolet "Ethirty6" (1994)
zovix Maskinbefäl
16 mars 2008 · 1 038 Inlägg

Nu har jag fått hem min front och kvalitén och finnishen verakar mycket bra på den, nu ska den bara lackas innan den monteras. Skall dit med krockbalken snart så jag kan provmontera innan lack....

/Magnus

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...
Mitsubishi Galant "4x4 Race edition" (1993)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang