Angående: Intressekoll ställa ut bilen på Motormässan östersund .

mkiv77
1 maj 2011 · 1 153 Inlägg

NorrlandsAsconan skrev:

mkiv77 skrev:

NorrlandsAsconan skrev:
Jag är ledig då samt damen har släkt i Östersund, Kan kolla läget för då hade man kunna ta två flugor i en smäll och dyka förbi där, skulle Asconan vara intressant att ha i hallen? Sveriges snabbaste gatbil 5 senaste åren!

Låter hur ballt som hellst.
Klart du ska komma.Och givetvis fixar jag en plats åt dig inne om du vill.

Tjenare!

Har stämt av med damen och såvida inget oförutsett händer syns vi där nere då! Ja helst står jag ju inomhus Hade tänkt ta mig nån öl satt körning är ändå int aktuellt big_smile

Mvh,

Synd de inte blir nån körning.Blir en del nattligt bus;)
Men jag fixar en plats inne åt dig om du vill.

NorrlandsAsconan
1 maj 2011 · 7 Inlägg

mkiv77 skrev:

NorrlandsAsconan skrev:

mkiv77 skrev:
Låter hur ballt som hellst.
Klart du ska komma.Och givetvis fixar jag en plats åt dig inne om du vill.

Tjenare!

Har stämt av med damen och såvida inget oförutsett händer syns vi där nere då! Ja helst står jag ju inomhus Hade tänkt ta mig nån öl satt körning är ändå int aktuellt big_smile

Mvh,

Synd de inte blir nån körning.Blir en del nattligt bus;)
Men jag fixar en plats inne åt dig om du vill.

Kul med natthyss!
Finns ju en stor risk att ändrar sig och deltar med övriga busar man bruka inte va den som är svår övertalad big_smile

Senast redigerat av NorrlandsAsconan (2 maj 2011)

Nothing Beats Cubic Inches
Hökan_T
2 maj 2011 · 223 Inlägg

Hej,

Lite såhär på efterkälken men finns det plats för en GOLF på området?

/ Martin

Never Give Up Trying!
Audi S3 8L "IMOLA GELB" (1999)
mkiv77
2 maj 2011 · 1 153 Inlägg

Hökan_T skrev:
Hej,

Lite såhär på efterkälken men finns det plats för en GOLF på området?

/ Martin

Börjar bli trångt ute.Ska kolla om de finns plats inne.

Hökan_T
3 maj 2011 · 223 Inlägg

mkiv77 skrev:

Hökan_T skrev:
Hej,

Lite såhär på efterkälken men finns det plats för en GOLF på området?

/ Martin

Börjar bli trångt ute.Ska kolla om de finns plats inne.

Upskattar om det går att lösa det :-)

Tack på förhand

Never Give Up Trying!
Audi S3 8L "IMOLA GELB" (1999)
BoNeCrAcKeR
16 maj 2011 · 53 Inlägg

jag måste tyvärr lämna platsen pga att jag har varit lite för ivrrigt med bilen, så tillslut lyckades jag skärva turbon på den...
så nu är den ur bruk tillsvidare.. motorn ska iväg nu till rotary proformance och fixa ordning på den ...
slutade med att jag skulle göra de under vinter blir istället nu.. så kommer tillbaka omkring 600Hk..

hoppas ni alla kommer ha de bra på motormässan.. ev kommer jag upp personligen kolla runt...

lycka till alla !

Mazda RX-7 FD3S-95 "Lilith" (1995)
mkiv77
16 maj 2011 · 1 153 Inlägg

BoNeCrAcKeR skrev:
jag måste tyvärr lämna platsen pga att jag har varit lite för ivrrigt med bilen, så tillslut lyckades jag skärva turbon på den...
så nu är den ur bruk tillsvidare.. motorn ska iväg nu till rotary proformance och fixa ordning på den ...
slutade med att jag skulle göra de under vinter blir istället nu.. så kommer tillbaka omkring 600Hk..

hoppas ni alla kommer ha de bra på motormässan.. ev kommer jag upp personligen kolla runt...

lycka till alla !

Synd du inte kommer för de finns ingen rx7a i östersund.Kom o hälsa om du kommer upp ändå.O lycka till med bygget ditt./Ante

BoNeCrAcKeR
16 maj 2011 · 53 Inlägg

mkiv77 skrev:

BoNeCrAcKeR skrev:
jag måste tyvärr lämna platsen pga att jag har varit lite för ivrrigt med bilen, så tillslut lyckades jag skärva turbon på den...
så nu är den ur bruk tillsvidare.. motorn ska iväg nu till rotary proformance och fixa ordning på den ...
slutade med att jag skulle göra de under vinter blir istället nu.. så kommer tillbaka omkring 600Hk..

hoppas ni alla kommer ha de bra på motormässan.. ev kommer jag upp personligen kolla runt...

lycka till alla !

Synd du inte kommer för de finns ingen rx7a i östersund.Kom o hälsa om du kommer upp ändå.O lycka till med bygget ditt./Ante

jo de var tärt som fan de där.. men va lika bra veta att den klarade inte av jobbet nu än en -2 veckor senare...

jo jag ska se vad jag kan göra... vi få lov hålla kontakt så kanske man glider upp nått under sommar... den är iaf inte slut än så big_smile

Mazda RX-7 FD3S-95 "Lilith" (1995)
Stylish88
17 maj 2011 · 40 Inlägg

skulle varit grymt smile

Volkswagen Golf IV "Bolfen" (2003)
murderball
19 maj 2011 · 2 Inlägg

finns det möjlighet att dra ström till bilen för laddare och dyligt?

Är en kille som sitter i rullstol som lessnade på min "vardags volvo" och vill ändra den lite
Volvo V70 Sport Edition "Iridium Xtreme" (2004)
mkiv77
19 maj 2011 · 1 153 Inlägg

murderball skrev:
finns det möjlighet att dra ström till bilen för laddare och dyligt?

De ska gå att lösa.

mrclarion
19 maj 2011 · 23 Inlägg

halloj. vilket datum gäller det och månad?intresse finns nog från mig och några till.mvh

mrclarion
19 maj 2011 · 23 Inlägg

halloj. vilket datum gäller det och månad?intresse finns nog från mig och några till.mvh

mkiv77
20 maj 2011 · 1 153 Inlägg

Hej de är nästa helg den 28-29maj.

MrPe
20 maj 2011 · 12 Inlägg

Någon som vill mötas upp nånstans innan på lördag morgon och sedan visa mig vägen? Haha

J_Ottosson
20 maj 2011 · 44 Inlägg

Jimmy (Med Eclipse:en) har sagt ifrån sig sin plats på mässan.
lite väl sent att komma med detta tycker jag (men de e ju som vanligt med Bilintresserade"

Nissan 300zx "US-Spec" (1991)
BMW 1802 "30års present från farmor" (1973)
mrclarion
20 maj 2011 · 23 Inlägg

det var ju synd då är jag redan bokad på big meet i sollefteå med bilen. lite synd att dom ordnar sånt här samtidgt som andra men men tack ändå för informationen.

mkiv77
20 maj 2011 · 1 153 Inlägg

MrPe skrev:
Någon som vill mötas upp nånstans innan på lördag morgon och sedan visa mig vägen? Haha

Vart åker du ifrån?

mkiv77
20 maj 2011 · 1 153 Inlägg

J_Ottosson skrev:
Jimmy (Med Eclipse:en) har sagt ifrån sig sin plats på mässan.
lite väl sent att komma med detta tycker jag (men de e ju som vanligt med Bilintresserade"

De va väl kanse inte så genom tänkt o säga de nu:/
Men men .Får försöka fylla hans plats med annan bil.

MrPe
21 maj 2011 · 12 Inlägg

mkiv77 skrev:
Vart åker du ifrån?

Åker från stan smile Kanske kan möta dig på lämpligt ställe på Frösön?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang